Imediat după ultima așternere a asfaltului pe strada Rodiei acesta a început să se macine. Lucrările au fost oprite în vederea investigării cauzei, existând mai multe ipoteze. Au fost analizate la laborator probe, iar rezultatul a indicat o problema de rețetă, din cauza unei defecțiuni a stației de asfalt. De aceea astăzi, pe cheltuiala proprie, constructorul a scos asfaltul afectat.
Totodată la ultima ploaie cu precipitații peste medie s-a văzut că strada Rodiei are o problemă de preluare a apelor pluviale în cel mai jos nivel al său, unde ajunge atât apa de pe carosabil, cât și din curțile tuturor blocurilor din zonă, căci cea mai mare a terenurilor sunt pavate sau betonate, spațiile verzi lipsind cu desăvârșire. Conform legii apa pluvială trebuie să fie păstrată pe parcela proprie și chiar daca drenul a fost calculat să facă față apei de pe carosabil, trotuare și curți, in cazul unei ploi abundente apa ar putea să nu fie drenată suficient de repede. Din păcate asta este realitatea din teren, Dumbrăvița dezvoltatorilor care au betonat tot ce au putut.Proiectanții împreună cu executantul studiază situația și caută cea mai bună soluție în acel loc. Sunt convins că în cel mai scurt timp o vor identifica și pune in practică, dar vreau să fie convinși că este cea mai buna variantă și nu o fac sub presiune.
Totodată săptămâna aceasta am demarat lucrările pe al doilea tronson al proiectului zona Torda, Freziei, Trandafirilor, Modena. Strada Torda este săpată și a fost realizat stratul de formă cu nisip, începând astăzi și lucrările la rețeaua electrică. Si sper că punem punct definitiv și acuzațiilor politice că lucrările sunt oprite din cauza că am fi oprit finanțarea.
Străzile Brad, Socului, Oxigen, Graz și Constantin cel mare vor fi abordate după finalizarea acestui al doilea tronson, iar termenul de finalizare al proiectului este finalul lunii mai 2023.